Längtan efter dig


Idag är jag nästan tröttast hittills. Så jag försöker vila så mycket jag kan nu när jag har storstädat och tvättat och bakat inför bebisens nedkomst. Men en promenad per dag vill jag orka, för kondisens skull inför förlossningen. Åh, mamma längtar så mycket efter dig bebisen! Det är fantastiskt att känna dig röra på dig inne i min mage, men jag vill hellre känna dig utanför, här i min famn. Att få känna dina andetag och höra din lilla röst... Snart så!
 
 
Tidigare idag tog jag kort på magen hemma i min mammas hall
 
 
 
Och detta är ett kort jag knäppte ikväll när Patrik och jag gick på promenad i byn. Jag orkade bara gå halvvägs så jag gick hem medans Patrik gick runt. Allt jag kunde tänka på i mörkret var på dig i min mage.Snart så. Snart!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0