Att sväva på moln


Dagarna går men det är som att tiden står still, det enda som existerar är du. Jag älskar allt som har med dig att göra. Att amma är mer fantastiskt än jag kunnat föreställa mig så nu blir jag väl en såndär mamma som bara pratar om amning och bröstmjölk haha! Alla sa till oss innan du föddes, att nu börjar kaoset. Nu kommer sömnlösa nätter och långa dagar. Då är det tur att jag är van vid att sova väldigt lite då, tänkte jag. Men den färdigheten behövs inte tydligen för du sover hela nätterna. Det känns så bra för då vet jag att du får vila och bearbeta all intryck. Nackdelen är väl att du inte ökar så mycket i vikt eftersom du sover 12 timmar eller längre. Jag ska nog börja amma dig lite oftare om dagarna då! :) Själv känner jag mig mer utvilad än nånsin faktiskt. Jag sover lika lite som alltid men mycket djupare. Så medans du, pappa och Daisy har sovmorgon så duschar jag, ställer iordning frukost och nu sitter jag och väntar på att ni ska vakna. Snart är klockan 10. 
 
 
Mamma älskar dig.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0