Vackra ting


God kväll på er. Har ni mysigt? Det har jag, jag myser till inget annat än lilla bebisens bök och sparkar i magen min! Jag blir så glädjefylld varje gång, tröttnar aldrig av att känna lilla livet göra sig påmind. Mitt älskade hjärta :)

Vi har precis haft älsklingens bror med sina två söner här hos oss en stund och nu åkte maken iväg till en kusin för att lämna en biltrailer. Jag stannade hemma eftersom jag är för trött helt enkelt. Är inne i en period med mer trötthet och illamående igen. Jag ska därför alldeles strax lägga mig och läsa lite och bara vila. Trots att det är helg så går jag upp 06 på morgonen ^^,

Jag hittade inget fint till bebisen i Ljusdal i fredags tyvärr, men jag hittade lite annat smått och gott : P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag köpte alltså 6 st. lila/gammelrosa små hjärtformade keramikformar och en naturvit lite större, dessa matchar med resten av våra Gerbera-formar. Och så köpte jag nya muggar, skålar och äggkoppar! :D


Kommentarer
Postat av: Jouline♡

Ohh.. jisses så fina, ge miiiig! *skratt* Vart kommer muggarna ifrån?

2012-11-11 kl. 14:47:55
URL: http://stylebyjouline.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0