Snara inköp


Hellu på er små gosingar! ^^,

Mannen min är mitt ute i djupa skogen just nu ca 1 timme hemifrån och jagar älg, så jag sitter vid datorn och skriver lista på saker vi ska köpa både till barnkammaren och till bebbe. Jag har börjat med lite möbler vi ska köpa på IKEA;

 

 

 

 

 

 

 

Som ni ser så är det "neutrala färger" som det kallas, hehe. Alltså ingen skrikrosa säng eller illgrön bokhylla som vi är ute efter. Hela basen på kammaren blir i vitt helt enkelt. Leksaker, sängkläder, tavlor, matta etc. får vara i färg istället!

Vi har iaf. bestämt oss för den spjälsängen. Den är inte dyr och inte billig. Känns stadig och går att ha ett par år. Skötbordet är bra till att ha massa förvaring i, tänkte mig förvaringslådorna på bilden eller kanske andra i kartong som jag själv klär in i något fint tyg eller papper. Vi får se. Filten ska vi ha iaf, och så ett fårskinn är alltid mysigt :D

 


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0