It's a...


GIRL!

Hihi idag var vi iväg på vårat 2:a ultraljud, äntligen gick 3 veckor. Idag gick det att se så att allt är som det ska, alla organ gick att kolla och mäta och bebisen har växt i bra takt.

Innan vi avslutade så frågade jag om könet gick att se bättre denna gång och då kikade vi på det. Det var svårt att se än, det är ju liksom lättare att vara mer säker på om det är en pojke än en tjej if you know what I mean. Men ja, hon sa att med 80% sannolikhet så är det en flicka. Så vi får väl se! Vi har inte direkt planerat att köpa tex. rosa grejer/kläder om det blir en flicka eller blå om det blir en pojke. Vi kommer fortfarande köpa "multicolour" eller "neutrala" kläder ändå! Det är härligt med färger :D

Och det är alldeles underbart med bebisar och barn. Vi längtar så mycket och kan inte ens beskriva lyckan vi känner, inte heller rädslan, såklart. Och kärleken, den kan vi bara visa <3

Imorgon ska jag köpa lite grejer, man KAN ju liksom inte hålla sig haha. Jag hinner nog visa er då. Nu ska jag shoppa lite ute i cyberrymden, det blir kläder for mama hehe. Mjah, alltså det blir ju något for papa och bebisen å ;)

image

Vårat älskade lilla barn!


Kommentarer
Postat av: ACIRES - Fotograf i Skåne

Åh, grattis, så mysigt! Man blir ju allt lite bebis sjuk när man läser om allt! ;)

2012-11-11 kl. 21:09:47
URL: http://justababy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0