En snabbis!


 
Hej på er, mår ni bra? :)
 
Jag har haft fullt upp denna helg trots att jag skulle ta det extra lugnt egentligen, haha. Så typiskt. Men jag har fått ganska mycket gjort och det tar bort stress.
 
Bebisen har rört på sig mycket och ofta inne i magen där och det är så himla mysigt. Eller ja, ibland blir det nån spark mot min navel och det gör faktiskt lite ont hihi!
Från och med imorgon tänkte jag börja fota magen förresten, kanske vecka för vecka eller vartannan? Får se. Intressant blir det, är så svårt att se att magen verkligen växer annars tycker jag. Man blir liksom "storleksblind" ^^,
 
Näe nu ska jag tillaga massa matlådor och fylla frysen med men tänkte visa ett par grejer vi har till lilla L;
 
 
Denna fick jag faktiskt av min mamma för ett par år sedan. Hon såg den i en butik och tyckte den liknade mig ^^,
 
Dessa köpte jag i min favoritaffär (Dollarstore hihi) för ett par år sedan också och jag tycker att de passar perfekt till barnkammaren. Med batteridrivna små "ljus"!
 
Och så någonting nytt såklart! Gulli :D
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0