Visste ni att jag är dipl.florist?


Att jag är en av många personer som älskar allt liv som växer, att skapa med sina bara händer för att känna materialet mot huden och att se med ögonen och känna hur det exploderar hundratals idéer inuti huvudet som en himmel som täcks med fyrverkerier... det är det många som vet om mig.

Jag gick en floristutbildning hösten 2010 i sthlm, och nu har jag äntligen fått JOBB inom det! (jag har inte sökt tidigare) Visserligen börjar jag med 3 månader men ändå :D

 

Här kommer lite av det jag har skapat under utbildningen:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hihi och här ser ni mina naglar på allra första lektionen! : P


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0