En heldag i stan inkl. shopping


Hej hej, hoppas ni mår bra :D

Jag ska alldeles strax fortsätta på min oljetavla jag påbörjade igår, men först tänkte jag lägga upp lite bilder ifrån lördags. Min man, min mamma och jag åkte till Delsbo först till mitt nya jobb då jag skulle träffa hon som äger blomsterbutiken jag ska jobba i. Efter mötet med henne så åkte vi Hudiksvall och strosade runt lite.

Inne på Lindex fyndade mamma en marinblå klänning med små ljusa blommor på och jag fyndade detta:

 

 

 

 

Åh är helt förälskad i mina nya älsklingar. 100 kr. för klänningen och 50 kr. för kjolen. Det är enbart vid rea-på-rea som jag köper nya kläder. Allra helst vill jag återvinna tyg och sy egna klänningar, annars är det ÄKTA vintage-klänningar jag föredrar (i mycket gott skick ofc!)

Eftet shoppingturen bjöd mamma oss på mat i restaurangen intill Åhlens, vi tog alla tre varsin dagens, som var grillad ribtrack med örtsmör, rödvinssky och potatisgratäng!
image

 

image
Haha, en smygbild ;)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0