Insta-pinsta!


Det var ett tag sedan jag lade upp bilder ifrån min Instagram här, känns det som iallafall hehe! Jag uppdaterar där dagligen jämfört med här inne, om ni vill kika på det så heter jag MIMMYL där :)
Tipsa mig gärna om era Instagramkonton eller andras ni gillar, tycker det är kul med foton!
 
 
Det har inte blivit så många ego-bilder då jag för det mesta ser ut precis lika trött som jag har varit. Inte så sexy med andra ord hehe :P
Men det börjar dyka upp desto fler på magen!
 
 
Maken min har varit noga med att pigga upp mig med massa godsaker dock hihi!
 
 
Och att börja julpynta piggar upp lite, det är ju så mysigt! Ehum, så är jag lite svag för papp-stjärnor i vitt :)
 
 
 
Plus massa annan mysig belysning, som görna får dofta vanilj. Chokladdoppade popkorn är ju också en hit!
 
 
 
Att omge sig av gammla saker, glasprylar och vitmålat trä samt rosenmönster är fint det med. Ja, jag ist eine tant ^^,
 
 
 
Det har snöat en massa också, behöver jag säga det igen? Okej, det är också m-y-s-i-g-t  :P
 
 
 
Likaså att föra dagbok, både i gravid-boken och mini-datorn. Fast vad som står däri är hemligt!
 
 
 
Men bäst av allt är att längta! Att längta och öva lite på lilla Daisy såklart, haha :P
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0