Chihuahuan Daisy


Hej! Jag heter Daisy, men kallas för många olika namn. Tror jag är ett kärt barn?
Jo alltså, jag föddes för två år sen så jag är ganska ung fortfarande (vägrar räkna i hundår!)och är jättesöt och lekfull. Men mest mysig.
Jag vill mysa hela tiden, helst varje sekund. Klappa mig! Mamma är bäst på att klappa mig, hon gör även roliga ljud hela tiden och är lika lekfull som jag. Jag har två storesyskon, som kallas för katter. Katt Baby är min syster och hon är svart. Hon pratar mycket med mig och leker kurragömma med mig, som en apa. Min storebror katt Tiger är lite konstig, han piper mest och tvångstvättar mig på huvudet. Sen har jag en stor lillebror, han är det mamma och pappa kallar för jämthund. Pappa jagar älgar med honom ute i skogen ibland. Men även om stora lillebror Carek är jägare så är han jättesnäll. Jag har en nyadopterad storasyster också, hon heter Fixa och kallas också för drever. Pappa jagar rådjur med henne. Men jag är lite rädd för henne faktiskt, mjielp! Men inte Carek. Jag dominerar honom, han är min biatch! ^^,

 


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0