Sundsvalls-shoppingen!


Nu fotade jag inte ALLT, eftersom resten var kartonger typ, hehe. De innehåller spjälsängen, skötbordet och så sängmadrassen till.
Övrigt ser ni här;
 
 
Vi köpte vita skira gadriner till att göra en sänghimmel, vi köpte lakan som man kan göra flera små lakan utav till samma pris som färdiga baby-lakan kostar. Vi köpte även helvita sängkläder till oss själva. Bra att köpa vitt och enfärgat ifall man måste använda klorin för att ta bort fläckar, utan att sabba mönster och färg.
Sen var det mest sängskydd, bäddmadrass,  ett par dra-på-lakan och örngott.
 
 
 
Vi hittade även en badbalja, ett par badrumsmattor (små), skötbords-skydd/underlag, dreggel-lappar och massa småhanddukar. På Panduro köpte jag en flaska hobbyfärg, matt guld till ett litet projekt jag ska skriva om lite längre fram i tiden :)
 
Nu är det mer kläder som fattas och sen efter det är det mest de tråkiga sakerna såsom blöjor etc. hehe :P
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna Retrolover Alm

Sv: Men åh vad kul att du hittade till min blogg och att vi båda är preggos! Hur långt har du kvar?

2012-12-07 kl. 13:01:57
URL: http://retrolover.blogg.se/
Postat av: AnnaWK

Tack snälla och vad mysigt att du också ska ha :)

Det bästa köpet vi gjort är just de små frottéhanddukarna från IKEA, använder dem JÄMT. Vi började med tio men fick snabbt köpa på oss fler så nu har vi trettio (och skulle nog kunna få användning av ytterligare ett paket). Går typ tio om dan. Till kräks, till att ha på skötbordet (så man slipper byta överdraget stup i kvarten) osv.

2012-12-07 kl. 13:40:15
URL: http://annawk.blogg.se
Postat av: Therese

IKEA har mycket bra att ha saker till bebis, minns att jag också shoppade en hel del där innan Thelma kom. Trevlig helg!

2012-12-08 kl. 19:50:49
URL: http://www.atlas.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0