Winter time


Hej hej, allt väl? :)
 
Själv har jag äntligen min lediga dag för veckan. Saknar ju jobbet men denna vecka har jag haft sjukt ont i nedre delen av livmodern så jag höll på att dö av smärta igår. Därför är denna lediga dag välbehövlig!
 
Egentligen borde jag ju mest ligga och vila och titta på snön som yr runt utanför idag. Det har snöat så mycket! Men jag har, som vanligt, ganska mycket på "hemma-schemat" denna helg. Ta igen städ och tvätt är ju givet eftersom jag knappt orkat med det i veckan. Men vill baka lite också och laga lite olika matlådor.
 
Vintern är iaf här, igen, och jag lyssnar på massa julmusik som alltid haha. Kanske pysslar med lite julpynt också, får se vad jag orkar.
Kanske kikar in här en sväng igen lite senare, lovade ju att visa vad vi köpte i Sundsvall för en vecka sen också. Tills dess, lyssna på denna. Ryser och blir tårögd varje gång när hon börjar "flippa ut" mot slutet haha;
 
 
 
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0