Instagram de senaste veckorna


Hej!

Jag har börjat måla med akvarell nu och det blir så bra! :D

Sen så har jag också börjat med att ta tag i 3 klänningar jag ska göra om lite. Känns så mycket roligare att pyssla med sömnaden nu när nya arbetsrummet är färdigt. Bilder kommer sen!

Nu ska jag ut i trädgården och rensa ogräs men även flytta på lite blommor. Nån dag ska vi ner till älva och "plocka" stenar också för inramningen av rabatterna. Tills dess får ni se lite ur mitt instagram-flöde senaste veckorna;

 

 Invigde mina blommiga strumpor med volang-kant tillsammans med träklack-skor. Åkte även på mitt första folkrace!

 

 

Jag fyllde 28 år den 14 maj och fick födelsedagskort, en hortensia och en broderad löpare av min mamma. Hos henne åt vi en vanilj- och hallontårta jag bakade med rosor som dekorering. Hemma på kvällen bakade jag en vanilj- och jordgubbstårta spacklad med yoghurtgrädde och färska jordgubbar över hela. Den åt vi med mina svärföräldrar!

 

 

En helt annan dag tittade Daisy och jag  (läs: jag själv) på Titanic tidigt på möran. Men först åt vi (läs: jag) frukost!

 

En annan dag åt vi ytterligare en favoritfrukost och sen var jag iväg på lite möten.

 

Då var min mamma snäll och köpte mig solglasögon jag suktat efter, yay! :D

Och sen färgade jag håret blåsvart och trivs riktigt bra! ;)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0