Home sweet home


Nu är vi hemma!
Resan hem gick bra, du sov hela vägen och jag bara njöt av att se på dig. Både din pappa och jag svävar på moln. Tänk att du är här hos oss. Det känns som att jag har väntat på dig hela mitt liv.Jaresan hem från Hudiksvall har aldrig känts så lång som idag!Nu ska vi fika tårta tillsammans med pappas kusin Ulf, farmor och farfar och mormor. Din morbror har jag precis talat med i telefon, han är sjuk så han stannade hemma för att inte smittas. Karin Johansson ringde också för att gratulera!I bilen påväg hem:
 
 
Vi köpte en prinsesstårta som jag skrev på:
 
 
Åh det är så skönt att vara hemma. Nu kan livet börja. Det är så spännande! ♥
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0