3 månader


Snart är du Lily 3 månader "gammal" och mycket har hunnit hända och mycket lycka har du delat med oss!
Du väger numer 5,3 kg och är 60 cm lång och är såå pigg och glad hela tiden samtidigt som du sover mycket både på dagen och hela nätterna långa. Jag försöker njuta så gott jag kan av dig och livet som förälder.
Och att hänga med i allt nytt i utvecklingen, tex idag så skrattade du "på riktigt", högt och verkligen ha ha ha för första gången! Prick klockan 17:00 när pappa kom och skulle hämta oss hos mormor. Du låg på sängen efter blöjbyte och morbror ruskade om sängen och det var tydligen jätteroligt :D
Och jag som totalsmälte första gången du log tillbaks om och om igen för första gångerna, då var du 3 veckor gammal och idag är du 3 månader gammal. När du var 1,5 månad gammal höll du redan huvudet stadigt, riktigt stadigt. Detta utan att vi lagt dig på mage för att träna nacken nästan. 
Jag ser fram emot att få uppleva så mycket mer tillsammans med dig min vän.
 
Nu är många klädesplagg för små så vi beställde lite nytt till dig, i storlek 60/62 och skor i storlek 15/16, tänka sig!
 
 
 
 
 
 
 
Fy vad trist det är med enbart mobilbilder, måste börja fota mer med "stora" kameran...
 
Mamma älskar dig.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0