Antikt


Hej hej! Hur är läget med er? Med mig är det bra, är lite mer öm än vanligt bara. Har haft såna hemska sammandragningar senaste 2 veckorna på jobbet trots att jag tagit det lugnt. Att ha ledigt 3 dagar av 7 är alldeles lämpligt med andra ord! :)
 
Angående rubriken "Antikt", hehe, vi var hem till älsklingens föräldrar och hämtade lite kläder som bebisen fick. Det är alltså kläder som Patrik hade när han var liten. Kläderna är från 1971-1972, så riktigt antika är de ju inte men hans mamma kallade de för det hehe. Bara för att reta Patrik lite :P
 
 
 
 
 
Alla kläderna är i riktigt gott skick och jättefina tycker jag! Gud vad roligt att Patriks föräldrar har sparat dem alla dessa år. Och dessa ovanför, wow vad fina. Tappade nästan andan när jag såg dem! :D

Kommentarer
Postat av: tina

Vilka fina! :-) det är jag som är tinytii83 på instagram. :-)

2012-12-15 kl. 22:46:02
URL: http://karrakaramell.blogg.se
Postat av: Karolin

Alltså tofflorna, JAG DÖR vad söta. :D

2013-01-12 kl. 18:22:21
URL: http://www.bubbeliglaset.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0